Kalite Politikamız

Biz, temel değerlerimizden ödün vermeden;

Hastalarımız için :

  • Hasta haklarına saygılı olmayı,
  • Her hastamızı bir birey olarak kabul etmeyi ve kendilerini özel hissettirmeyi,
  • Bilgi edinmenin hastaların en doğal hakkı olduğunu ve bunun tedaviyi kolaylaştıran bir unsur olduğunu unutmamayı,
  • Kaliteli hizmet sunmak için gerekli sistemi oluşturmayı,
  • Sunulan sağlık hizmeti sonuçlarının uluslararası standartlara ulaştırılmasını ve bu standartların aşılmasını başarmayı,
  • Hastaların sağlık hizmetinin yanı sıra konforlu bir bakıma da gereksinimi olduğunu unutmamayı,
  • Hasta memnuniyetini sürekli ölçmeyi ve iyileştirmeyi,

Çalışanlarımız için :

  • Kendini yenileyebilen, değişime açık bir kadro ile çalışmayı,
  • İşinde yetkin kişilerle birlikte olmayı,
  • Eğitime önem vermeyi ve daha fazla eğitim, araştırma imkanı sağlamayı,
  • Çalışanlarımızın fikirlerine saygı göstermeyi, önerilerinden yararlanmayı,
  • Memnuniyetlerini ölçmeyi ve sürekli iyileştirmeyi,

Kurumumuz için :

  • Etik kurallara uymayı,
  • Bilimin gerektirdiği kanıta dayalı tıbbı uygulamayı,
  • Uluslararası sağlık standartlarını yakından izlemeyi ve uygulamayı,
  • Eğitim veren bir yapıya ve bunun yaratacağı dinamizme erişmeyi,
  • Toplumun sağlık hizmeti gereksinimi doğrultusunda uygun öngörülerle birçok yerde yeni sağlık kuruluşu açarak hizmetimizi yaygınlaştırmayı,
  • Toplum sağlığı için gereken önleyici ve koruyucu faaliyetlerde bulunmayı,
  • Teknoloji ve bilgi transferini zaman kaybetmeden gerçekleştirmeyi,
  • Tıp teknolojisini etkin ve verimli kullanmayı,
  • Güncel bilgiyi yayan ve paylaşan bir kuruluş olmayı,
  • Tanıtımımıza yardımcı olacak etkinlikler organize etmeyi,
  • Tıp ödülleri ve öğrenci bursları gibi toplum belleğinde yer edinen etkinlikleri artırarak devam ettirmeyi,
  • Kurduğumuz sistemi sürekli sorgulamayı ve iyileştirmeyi,

Kabul ve taahhüt ederiz.